Vi benytter følgende betalingsløsninger:

Kjøp nå - betal etter levering
Når du betaler via Klarna faktura handler du trygt og enkelt. Du trenger aldri å oppgi din kortinformasjon og du har alltid muligheten til å betale etter at du har mottatt dine varer.
• Få alltid varen hjem før du betaler
• Alltid 14 dagers betalingsfrist
• Du behøver aldri å oppgi kortinformasjon
• Du kan laste ned fakturaen din på klarna.no
• Mulighet for delbetalinger
Hvis betaling unnlates legges det til et purregebyr på 67,00 kr og en forsinkelsesrente på 8,75%. Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din e-post.
Personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovverk. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna.
Fakturaen fra Klarna sendes via e-post samtidig som din ordre blir sendt fra vårt lager. Dette betyr jo at din faktura vil komme et par dager tidligere enn leveransen, men du trenger selvfølgelig ikke å betale fakturaen før du har mottatt dine varer.
Har du mottatt dine varer, men savner faktura, kan du enkelt finne fakturaen på Klarnas nettside. Der kan du også utsette forfallsdatoen på din faktura med ytterligere 10 dager.
Det er lurt å sjekke din innboks etter at du har gjennomført ditt kjøp for å se om du har mottatt en ordrebekreftelse.
Har du mottatt ordrebekreftelsen kan du være trygg på at du har tastet riktig e-postadresse og du vil motta fakturaen så fort din ordre blir sendt fra vårt lager.
JEG HAR IKKE MOTTATT MIN FAKTURA.
Fakturaen fra Klarna sendes til deg per e-post. Hvis du bruker Hotmail eller en annen e-posttjeneste, så sørg for at søppelpostfilteret ditt er innstilt på ”lavt”, ellers kommer kanskje ikke e-postene våre frem. Sjekk i søppelposten din om fakturaen ligger der.
HVORFOR GÅR IKKE MIN ORDRE IGJENNOM NÅR JEG PRØVER Å BETALE MED FAKTURA?
Om ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura kan det være på grunn av en av disse årsakene:
1. For å benytte seg av faktura kreves det at du er 18 år.
2. Adressen du har angitt er feilaktig, ved betaling mot faktura godkjennes bare din folkeregistrerte adresse.
3. Du har overskredet det maksimale beløpet for faktura. Dog kan dette variere og om du vil vite din kredittgrense så kontakt Klarna.
4. Du har angitt et feilaktig personnummer. Tenk på at personnummeret kontrolleres mot den adressen du er folke registrert på, disse to opplysningene må altså matches for at fakturakjøpet skal kunne gå igjennom.
5. Klarna (som vi bruker ved fakturakjøp), godkjenner ikke din kreditt. Ta kontakt med Klarna for mer informasjon ang. din kreditt.
VIL JEG MOTTA OPPDATERT FAKTURA NÅR JEG GJØR EN POSTRETUR TIL E-HANDELSLAGERET?
Det vil ikke bli sendt ny faktura etter at din retur er registrert. Faktura/KID-nummer vil være det samme, og du kan følge fakturastatus ved å logge inn på Klarnas nettside.

NETS gir deg en sikker og brukervennlig betalingsløsning som gjør det trygt og enkelt for deg å betale med Visa eller MasterCard.
Vi bruker betalingsløsning fra Nets som gjør det enkelt og trygt for deg å handle hos oss. Nets oppfyller alle krav til sikkerhet og sertifisering fra kortutstedere og innløsere. 3D-Secure teknologien er utviklet av VISA og MasterCard. Løsningen innebærer at partene i kjøpsøyeblikket blir autentisert. Dette betyr at kortholder, i tillegg til å oppgi kortnummer (16-sifret nummer på fremsiden), utløpsdato og CVC-kode (tresifret kode som står bak på kortet, de siste 3 tallene av tallkoden), må identifisere seg med en kode mottatt fra kortutsteder. Koden kan være et passord eller sikkerhetsløsning som kortholder gjenkjenner fra nettbanken sin. Som kunde hos oss kan du betale med VISA eller MasterCard.
Når du betaler med kredittkort blir dine kortopplysninger sendt direkte til din banks betalingssystem. Ingen andre kan få tilgang til den informasjonen du skriver inn. All kommunikasjon mellom deg og bankenes betalingssystem er kryptert.
Du kan være trygg på at det er like sikkert å bruke kort hos Memini.no som i en hvilken som helst butikk eller minibank.
Du kan kontakte Nets her : Nets Norway AS

We offer the following payment solutions:

Visa or MasterCard.
Nets gives you a secure and easy-to-use payment solution that makes it safe and easy for you to pay with Visa or MasterCard.
We use Nets payment solution which makes it easy and safe for you to shop with us. Nets meets all requirements for security and certification from card issuers and acquirers. 3D-Secure technology is developed by VISA and MasterCard. The solution means that the parties are authenticated at the moment of purchase. This means that the cardholder, in addition to entering the card number (16-digit number on the front page), expiration date and CVC code (three-digit code behind the card, the last 3 numbers of the number code), must identify with a code received from card issuer. The code can be a password or security solution that the cardholder recognizes from his online bank. As a customer with us you can pay with VISA or MasterCard.
When you pay by credit card, your card details are sent directly to your bank's payment system. No one else can access the information you enter. All communication between you and the banks' payment system is encrypted.
You can rest assured that it is equally safe to use cards at Memini.no as in any store or ATM.
You can learn more about Nets here: Nets
Buy now - pay after delivery
When you pay via Klarna invoice you are safe and easy. You never need to provide your card information and you always have the option to pay after you receive your goods.
- Always get the item home before paying
- Always 14 days payment deadline
- You never need to provide card information
- You can download your invoice at klarna.no
- Possibility of partial payment
If payment is omitted, a fee of SEK 67.00 and a delay rate of 8.75% will be added. When choosing Klarna as a payment solution, a credit check can be made. If a credit check is made, a duplicate letter will be sent to your e-mail.
Personal data is processed in accordance with current legislation. Klarna handles personal information to perform customer analysis, identification, credit ratings and marketing. Your personal identification number is also your customer number at Klarna.
The invoice from Klarna is sent via e-mail while your order is sent from our warehouse. This means that your invoice will come a few days earlier than the delivery, but of course you do not have to pay the invoice before you have received your goods.
If you have received your goods, but miss an invoice, you can easily find the invoice on Klarna's website. There you can also postpone the due date on your invoice for another 10 days.
It is advisable to check your inbox after completing your purchase to see if you have received an order confirmation.
If you have received the order confirmation, you can rest assured that you have entered the correct e-mail address and you will receive the invoice as soon as your order is sent from our warehouse.
I HAVE NOT RECEIVED MY INVOICE.
The invoice from Klarna will be sent to you by e-mail. If you use Hotmail or another email service, make sure your spam filter is set to "low" or our emails may not arrive. Check in your junk mail if the invoice is there.
WHY DON'T MAKE MY ORDER THROUGH WHEN I TRY TO PAY WITH INVOICE?
If your purchase is not approved when you choose to pay by invoice, it may be due to one of these reasons:
1. To use the invoice, you are required to be 18 years of age.
2. The address you entered is incorrect, when payment against invoice is only approved by your registered address.
3. You have exceeded the maximum amount of the invoice. However, this may vary and if you want to know your credit limit then contact Klarna.
4. You have entered an incorrect social security number. Consider that the social security number is checked against the address you are people registered on, these two information must therefore be matched in order for the invoice purchase to be able to go through.
5. The Klarna (which we use for invoice purchase) does not approve your credit. Please contact Klarna for more information regarding your credit.
WILL I RECEIVE UPDATED INVOICES WHEN I MAKE A POSTCARD TO THE E-TRADE STORE?
No new invoice will be sent after your return is registered. Invoice / KID number will be the same, and you can follow the invoice status by logging in to Klarna's website.